• اطلاعیه ها

    • سینا میاندشتی

      در مورد مشکلات لاگین (ورود) به سیستم جدید تالار   09/02/16

      با سلام   در نسخه جدید تالار امکان استفاده از Username از سیستم حذف شده است و شما باید با یکی از ۳ روش زیر برای ورود اقدام کنید نام نمایشی (مثلا نام نمایشی بنده سینا میاندشتی است) آدرس ایمیلی که در سیستم ثبت نام کردید (مثلا [email protected]) اکانت گوگل (البته به زودی ورود از طریق facebook و twitter نیز به سیستم اضافه می شود)   در صورتی که نام نمایشی خود را نمی دانید - یا نمی دانید با چه ایمیلی ثبت نام کردید - مشکل خود را از طریق ایمیل به آدرس [email protected] ارسال کنید با تشکر
raajer

تجربه ای خوب از نخستین رویارویی با گارانتی(پانا)

Recommended Posts

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام دوستان 

بنده یه هفته پیش کنترلر ایکس باکس One فرستادم   گارانتی پانا (پیشتازان فن‌آور پانا) مشکلش قطع وصلی مکرر بود از چابهار به تهران بعد 3 روز رسید از روزی که رسید اینا خواب و خوراک گرفتن از بنده روزی چند بار تماس میگرفتن دسته شما رسید تحویل اینجا شد اون بخش قطعات نداشت فردستادیم  اونجا  خلاصه سر شما درد نیارم بعد از 4 روز گفتن دسته قطعاتش نیست که تعمیر بشه و اینکه فعلا این مدل وارد نمیشه که برا شما جایگزین کنیم اگه مایل باشین دسته برا شما با دسته وایرلس دار ایکس باکس 360 به همراه دانگل وایرلس جایگرزین میکنیم یا اینکه پول شمارو بر میگردونیم که بنده گفتم پولم برگشت بشه این قضیه آخری مال پریروز بود امروز صبح اومدم سر کار خواستم یه شارژ هزار تومنی همرا ه اول بگیرم که زنگ بزنم به گارانتی که اینا پول زدن یا ن دیدم کارت رفاه بنده موجودیش 3000 هزار ریاله شارژ نداد بانک صادرات زدم رک و پوست کنده گفتش موجودیت کافی نیست فقط یه کارت مونده بود کارت بانک ملی که مال یارانه است کلاه تو اون پولی ندارم این شماره کارتو داده بودم گارانتی اولش گیر  کردم تو یک دو راهی اخلاقی اولش موجودی بگیرم یا اینکه مستقیم یه شارژ 5 تومنی بکشم که بعد چند لحظه مکث زدم کارت شارژ 5 تومنی در کمال تعجب اومد بیرون سریع یه موجودی گرفتم راستشو بخوایین انتظارم از مبلغ که برام برگشت بدن (با توجه به خوندن تاپیکهای دوستان در رابطه با گارانتی ) 50تا70 درصد کالا مبلغی بین  85 تا 120 تومن بود در کمال تعجب بنده خداها 230 تومن برام فرستاده بودن باهاشون تماس گرفتم که من دسته رو 180 تومن با هزینه  پست و اینا 186 برام تموم شده که ایشون حرفی زدن که واقعا یه فروشنده امروزی (اول خودمو میگم ) نمیزنه فرمودن که قیمت روز دسته الان اینه اون موقع که شما خریدین 180 بوده الان 220 تومنه خیلی هم از بنده عذر خواهی کردن بابت اینکه نتونستن دسته رو برام جایگزین کنن ...

خدایی کیف کردم از خدماتشون ن اینکه من عاقبت به خیر شدم ن اصلا منظورم این نیست بر خوردی طرف باهام داشت اینکه بهم زنگ میزد و گزارش میداد اینا برام خیلی مهمه برام ارزش قائل شدن به عنوان کسی بهم خدمات میدن  این برام  واقعا تجربه خوبی بود خیلی پسر گلی بود تلفن چی شرکت صداش یه کمی شبیه صدای محسن توحی یا توهی بود خلاصه تو تجربه اولین برخوردم یه حالی بهم دادن که انتظاراتم از گارانتی ها خیلی رفته بالا امیدوارم ی همه گارانتی ها مثل  گارانتی پانا (پیشتازان فن‌آور پانا) برای مشتری هاشون ارزش قائل بشن چون رونق و ماندگاری یک کسب کار رضایت مشتریه  اگر هم معامله نشد ولی مشتری با رضایت بره بیرون این خیلی مهمه  شرمنده سر دوستان درد آوردم  پیشاپیش از غلط های املایی و نگارشی متن عذر میخوام بار آخری که متنی به این بزگی نوشتم سال دوم راهنمایی درس املا بود دبیرم اگه اشتباه نکنم آقای راهپیما بودن.

دوستان کسی تجربه از گارانتی پانا داره همینجا بنویسه و اینکه چقد خوب میشد اگه این تاپیک به عنوان مرجعه ای برا تجربه های خوب و  شیرین از گارانتی ها بشه  نباید همیشه بدی هاشونو بگیم  از خوبی ها بگیم انگیزه بشه برا اونا برای ما که فروشنده ایم مشتری مداری خیلی مهمه البته اگه دوستان قابل بدونن و اینکه تاپیک مشابه وجو نداشته باشه

تاریخ شروع گارانتی کنترلر بنده  29/4/95

تاریخ اتمام 29/4/96  فقط 18 روز از گانتی مونده 

ویرایش شده در توسط raajer
  • Upvote 7

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
name name

خدایی دمشون گرم.اگه همینجوری بمونن ک عالیه.انشالله ک همینجور میمونن

از محدود گارانتی هایی ک برخورد خوبی باهام داشتن بچه های گرین بودن.فن پردازندمو بردم گفتم صدا میده.بنده خدا اصلا تست نکرد.سریع رفت از انبار یکی نو بهم داد

  • Upvote 2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، ali.king گفته است :

خدایی دمشون گرم.اگه همینجوری بمونن ک عالیه.انشالله ک همینجور میمونن

از محدود گارانتی هایی ک برخورد خوبی باهام داشتن بچه های گرین بودن.فن پردازندمو بردم گفتم صدا میده.بنده خدا اصلا تست نکرد.سریع رفت از انبار یکی نو بهم داد

همه خوبن اگه ما مشتریها باهاشون برخورد خوب داشته باشیم 

ممنون دوست عزیز از باز گو کردن تجربه 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم یک بار مودم آداپتورش خراب شد بردم گارانتی سازگار یه تست 5 دقیقه ای کردن بعد یه فیش داد که برو از انبار یه مودم جدید بگیر.

واقعا انتظار نداشتم ببرم گارانتی و مودم جدید بگیرم!!!!

  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
منم یک بار مودم آداپتورش خراب شد بردم گارانتی سازگار یه تست 5 دقیقه ای کردن بعد یه فیش داد که برو از انبار یه مودم جدید بگیر.
واقعا انتظار نداشتم ببرم گارانتی و مودم جدید بگیرم!!!!

گارانتی سازگار واقعا خوب رسیدگی میکنه ینی عالیه اما امان از گارانتی ویستا

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

من هم یه کیبورد لاجیتک به علت گیر کردن دکمه هاش تحویل گارانتی پانا دادم...

یک هفته ای هست و تا الان هم تماسی نگرفتن. امیدوارم نا امیدم نکنن.

ویرایش شده در توسط tonypb
  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 4 دقیقه قبل، tonypb گفته است :

من هم یه کیبورد لاجیتک به علت گیر کردن دکمه هاش تحویل گارانتی پانا دادم...

یک هفته ای هست و تا الان هم تماسی نگرفتن. امیدوارم نا امیدم نکنن.

انشالله که اوکی میشه 

 

  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری