• اطلاعیه ها

    • سینا میاندشتی

      در مورد مشکلات لاگین (ورود) به سیستم جدید تالار   09/02/16

      با سلام   در نسخه جدید تالار امکان استفاده از Username از سیستم حذف شده است و شما باید با یکی از ۳ روش زیر برای ورود اقدام کنید نام نمایشی (مثلا نام نمایشی بنده سینا میاندشتی است) آدرس ایمیلی که در سیستم ثبت نام کردید (مثلا [email protected]) اکانت گوگل (البته به زودی ورود از طریق facebook و twitter نیز به سیستم اضافه می شود)   در صورتی که نام نمایشی خود را نمی دانید - یا نمی دانید با چه ایمیلی ثبت نام کردید - مشکل خود را از طریق ایمیل به آدرس [email protected] ارسال کنید با تشکر
sysman

فاجعه ای به نام ویستا

Recommended Posts

با سلام

من قبل از عید یک هارد 2TB Seagate با گارانتی ویستا پخش رایانه، خریداری کردم، بعد از ریختن کلی اطلاعات ( حدود 1.5 ترابایت) یکشنبه سیستم را روشن کردم و هارد شناسایی نشد!!! @};-

هرکاری کردم جواب نداد. رفتم گارانتی ببینم چی میشه کرد. گفتن گارانتی تعویض هست اگر اطلاعات را می خواهید باید حداقل x تومان بدهید تا اطلاعات را براتون برگردانیم گفتم مشکلی نیست

ما هم با خیال خام خودمون که اطلاعات برمی گرده رفتیم سرکار. عصر از شرکت گارانتی کننده تماس گرفتند که چقدر اطلاعات روی هارد دارید گفتم فلان مقدار طرف گفت هزینه برگرداندن اطلاعات

شما میشه فلان تومان!!!! (3 تا 3.5 برابر قیمت پایه) گفتم خوب حالا مشکل هارد من چی هست که این همه هزینه می خواهید بگیرید گفتن هنوز به هاردتون دست نزدیم

(از اینجا فهمیدم که هزینه برگرداندن اطلاعات بر حسب کیلو حساب میشه) کلی با تماس گیرنده بحثم شد که هنوز مشکل هارد مشخص نشده چطوری داری اعلام هزینه میکنی و در آخر هم گفتم دست

نمی زنید به هارد تا من بیام. پنجشنبه (امروز) صبح رفتیم با کلی صحبت که این چه وضع بازگرداندن ازاطلاعات هست و غیره و در آخر نتیجه این شد که گفتم نمی خواهم هاردم ریکاوری بشه قطعه جایگزین به من بدهید.

نکته جالبتر اینجا اتفاق افتاد که طرف گفت خوب پس هارد شما میره توی فاز تعویض 5 روز کاری (چچچچچچچچچچچچچچچچچند روز!!!! ;)) دیگه تماس بگیرید تا به شما اطلاع داده بشه که چه زمانی

برای تحویل هارد جدید برم شرکت گارانتی کننده. گفتم یعنی چی من نمی خواهم هاردم ریکاوری بشه می خواهم تعویض بشه یک هارد نو به من بدهید گفتن باید این هارد فرستاده

بشه شرکت اصلی یک جایگزین ارسال بشه!!!

این چنین بود که فهمیدم گلی به جمال خیلی از شرکتهای گارانتی کننده که من را 1 ساعت هم منتظر نگذاشتن و قطعه جایگزین را همان لحظه به من تحویل دادند

از اینجا بود که پی بردم خدمات گارانتی افتضاح به معنی واقعی کلمه یعنی چی.

امیدوارم دوستان در هنگام خرید قطعه مورد نظرشون خیلی به نام شرکت گارانتی کننده دقت داشته باشند تا دچار چنین فاجعه ای نشوند.

یک چیزی جا موند. ساعت کار شرکت محترمه هم خیلی جالب هست 9:15 الی 15:15 این یعنی من کارمند باید یک نصفه روزه کامل مرخصی بگیرم تا برای وسیله ای که هزینه گارانتی اش را پرداخت کردم وچنین سرویسی به من ارائه میشه کلی معطل بشم

  • Upvote 16

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
name name

سلام راستش شاید برای شما اینجوری اتفاق افتاده باشه ولی من پارسال یه دونه هارد 500 بردم دادم بعد از20 دقیقه منتظر بودن گفتن ریکاوریش فلان قیمت بابت هر 1 گیگ میشه منم که دیدم نمیصرفه گفتم که یه جایگزین بدین...بعد از اینکه یه فرم پر کردم یه دونه هارد نو بهم دادن

منکه ازش راضی بودم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عزیز من تقریبا همه ی گارانتی ها داخل ایران همینن و این قضیه فقط شامل ویستا پخش نمیشه !

به عنوان مثال همین اواژنگ که انقدر ادعا میکنه که داره گارانتی خوب رو ارائه میده و هر کالایی که با گارانتی این شرکت ارایه میشه نسبت به بقیه شرکتهای گارانتی کننده 20 تا حتی 50 تومن گرونتر فروخته میشه :

یکی از اشناها gigabyte 5770 داشت که مشکلی که داشت این بود که بعد حدود 1 ساعت که از بازی میگذشت ارتیفکت مینداخت یا کرش میکرد خلاصه کارت رو برد همون جایی که خریده بود تا به خیالش براش تعویض کنن با یه کارت نو !

زمانی هم که کارت رو تحویل اونا داد اونا گفتن تست میکنیم خبرشو بهت میدیم و بعد از مدتی باهاش تماس گرفتن و گفتن سالمه !!!

اونم رفت اونجا و گفت شما چطور تست کردید و میگید سالمه و پرسید با چی تست کردید اونا هم گفتن با 3dmark 06 ! دوستمون هم گفت مگه میشه برا من تا 1 ساعت که از بازی میگذره ارتیفکت میندازه و تصویر خراب میشه !!! اونا هم گفتن شاید مشکل از سیستمه و گفتن سیستمت رو بیار اینجا !! (بی سوادی کامل)

این دوستمون هم از اونجایی که رو سیستمش خیلی حساس بود و فهمیده بود اینا هیچی بارشون نیست و ممکنه بقیه قطعات رو هم دستکاری کنن سیستم رو نبرد پیششون !

بعد تصمیم گرفت ببره نمایندگی کل اواژنگ تهران و یه مشت بیسواد هم اونجا رو گرفته بودن و همون کارایی که اون یارو فروشنده انجام داده بود انجام دادن و گفتن مشکلی نیست و سالمه !

این دوستمون هم که دیگه امپرش زده بود بالا داد کشید که رئیستون کجاست ؟!! و اونا هم گفتن کجاست و رفت پیش رئیس و در مورد قضیه باهاش صحبت کرد و رئیس هم گفت که اگر هم مشکل کارت شما معلوم بشه با یه کارت دست دو تعویض میشه نه نو ! (مثل اینکه پشت کارت گارانتی درج شده که در صورت مشکل دار بودن قطعه کارت با یک کارت سالم تعویض میشود و نه نو) !

خلاصه قرار بر این شد که کارت رو روی یکی از سیستمهای اونجا با بازی امتحان کنه و بعد 30-40 دقیقه که از بازی گذشت همون اتفاق همیشگی افتاد و رئیس هم گفت برو تو راهرو بشین تا به کار تو رسیدگی بشه !

بعد حدود 1 ساعت منتظر بودن تو راهرو هم یکی که دستش کارت 5770 بود اومد و یه کارت دست دو که معلوم نبود چند بار تعمیر شده رو تحویلش داد و رفت ! خوشبختانه دیگه کارت حداقل مشکل قبلی رو نداشت !

اینها رو گفتم تا معنای واقعی گارانتی در ایران برای دوستان شفاف سازی بشه !

من شخصا تنها با دو تا گارانتی کار کردم که تقریبا میشه گفت خوب رسیدگی کردن : سیاره سبز(اینده سیما سابق) و ماتریکس که بین این دو هم سیاره سبز خیلی بهتر بود !

  • Upvote 3

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من هم چند بار گذرم به این گارانتی و مسخره بازی ها خورده تنها گارانتی شرکتهای کامپیوتری به درد بخور تو ایران همین گرین است که دوستان اشاره کردند.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من هم چند بار گذرم به این گارانتی و مسخره بازی ها خورده تنها گارانتی شرکتهای کامپیوتری به درد بخور تو ایران همین گرین است که دوستان اشاره کردند.

قبلا شرکت ویستا هارد رو در 5 دقیقه تعویض میکرد خودم چند مورد اینطوری داشتم ولی الان کلا شده 5 روز کاری

که اینا مربوط میشه به سیاستهای شرکت گارانتی کننده و نمیتونیم بگیم بده یا خوبه در مورد بازیابی اطلاعات هم که نرخی نداره و هر کی هر چی دلش خواست میگه البته اگه اطلاعات مهم باشه دیگه پول حرفی برای گفتن نداره

کلا تو ایران گارانتیها اول قطعه رو میگیرن خوب وارسی میکنند تا یه چیزی پیدا کنند که گارانتی رو باطل کنند بعد که چیزی پیدا نکردن تازه میپرسن دردش چی هست؟؟

من اینقدر تو این گاارنتی ها دادو بیداد کردم که حدو اندازه نداره تو آواژنگ طرف برد رو از من گرفته میگه این تاب داره میگم بابا بیخیال کدوم تاب ....برد به این صافی مگه تصادف و چپ کرده که میگی تاب داره اول بپرس دردش چیه تا من بگم تا سراغ تاب و ماب و دبه و اینا نگردی

ولی یه بار ((5-6 سال پیش)) یه رم توینموس داشتم که گارانتی ایران نداشت ((خراب شد)) یه نامه نوشتم و توش نوشتم عجب اشتباهی کردم اینو خریدم کاشکی کینگستون خریده بودم که تو ایران گارانتی ولی اینجا نماینده شما ((دریا کامپیوتر بود)) رم شما رو قبول نمکنه میگه از ما نخریدی با پست فرستادم خود کمپانی ((ایمیل نزدم)) 2 ماه بعد از دریا کامپیوتر یه نامه اومد بیا بابا رمت رو عوض کنیم

منظور اینه همه جا به مشتری ارزش قائل هستند الا ایران....

یه بار هم یادمه یکی از دوستانم یه ارگ داشت (tecnik kn-3000)موقعی که میخواستن از تو تاقچه یه چیزی بردارن گلدون افتاده بود و ال سی دیش شکسته شده بود مونده بود معطلل هیچ کسی هم نداشت بازم من یه نامه نوشتم برای پاناسونیک(تکنیک زیر مجموعه ماتسوشیتا هست) که ما چنین مشکلی داریم 45 روز بعد یه نامه اومد و گفت بی زحمت یه عکس و شماره فنی پشت ال سی دی رو برامون ایمیل کن نامه نفرست..

ما هم به اون ایمیل شخص یه عکس و شماره فنی رو فرستادیم خدا شاهده 10 روز بعد از اداره پست لشگر زنگ زدن گفتند یه بسته از ژاپن دارین رفتیم دیدیم یه ال سی دی آکبند رو با پست هوائی مجانی برامون فرستادن

اونموقع این جا ایمیل میزنم به گرین میگم نقشه پاور 330 وات رو بده اولا که جواب ایمیل رو نمیدن تلفن هم که میزنی انگار میخوان نقشه نیروگاه اتمی رو بدن ناز میکنن آی نمیشه ال بل.... واسه همین نقشه پاور ایمیل زدم به سون تیم گفت ما نقشه پاورهای قدیمی رو نداریم زمان ناصرالدین شاه گذاشتیم کنار و از پاور های بهینه تر استفاده میکنیم

جالبه گفتم ایرانم آدرس گرین رو دادن

فقط میخام بگم که مشکل از خود ما هست وگرنه تولید کننده ها همه چیشون مشتریاشون هستند

ویرایش شده در توسط otello
  • Upvote 15

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
من اینقدر تو این گاارنتی ها دادو بیداد کردم که حدو اندازه نداره تو آواژنگ طرف برد رو از من گرفته میگه این تاب داره میگم بابا بیخیال کدوم تاب ....برد به این صافی مگه تصادف و چپ کرده که میگی تاب داره اول بپرس دردش چیه تا من بگم تا سراغ تاب و ماب و دبه و اینا نگردی

;) @};- :o =D> =D> @};- جدا اینو گفت ؟ :lol: :lol: نمی دونسه از کجاش ایراد بگیره شاید راهنماییش می کردی @};-

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

n56gr) با گارانتی ویستا پخش این لب تاب بیشتر از ۶ساعت در مدت سه روز کار نکرد و به یکباره خاموش شد خلاصه به شرکت ویستا رفتم پس از انتظار در صف نوبت من شد خلاصه بعد از وارسی برگه ایی جلویم گذاشتند تا امضا کنم شما یادتون باشه اینجورموقع ها عیب و ایرادی برای دستگاهتون ننوشته باشند شما هم از روی بی تجربگی و غفلت آنرا امضا کنید به هر حال بعد از یک هفته به شرکت زنگ زدم که مواجه شدم با اپراتورهای بسیار بی ادب و طلب کارخلاصه مجبور شدم حضورا به شرکت برم.. دردسرتون ندم امروز بیست روز است که کامپیوتر نو را دادم به دستشون و هنوز هیچ خبری نیست !!!؟؟..

  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من اینقدر تو این گاارنتی ها دادو بیداد کردم که حدو اندازه نداره تو آواژنگ طرف برد رو از من گرفته میگه این تاب داره میگم بابا بیخیال کدوم تاب ....برد به این صافی مگه تصادف و چپ کرده که میگی تاب داره اول بپرس دردش چیه تا من بگم تا سراغ تاب و ماب و دبه و اینا نگردی :eek:

 

 

 

=)) =)) =)) :laughing: :laughing: :laughing: جدا اینو گفت ؟ laugh.pnglaugh.png نمی دونسه از کجاش ایراد بگیره شاید راهنماییش می کردی biggrin.png

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه =)) =)) =)) :laughing:

 

 

 

عزیزم اینجا ایرانه -

خوبه نگفته پلاک زوج و فرده ----------- برو فردا بیا =))

ویرایش شده در توسط king-baxx

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

دوست گرامی من هم یک بار برای هارد به ویستا راه هم افتاده بعد از 2-5 روز کاری یک هارد پلمپ تحویل دادن و من هم به صورت پلمپ فروختمش بدون دردسر

جناب شعبانی اون تیکه دریا کامپیوتر رو خیلی حال کردم، به نظر پوستشون رو کندید :D

اصلاً باید همه دوستان انجمن طی یک نامه سرگشاده  برای کمپانی کولر مستر خواستار ... بشیم (اون سه نقطه رو هی چی دلتون میخواد بزارید برای خودتون) :laughing:

ویرایش شده در توسط momo000000
  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من توی تجربه چندساله م فقط چند تا گارانتی رو آدم به حساب میارم که مهمترینشون گرینه ... خدا وکیلی یه دونس ...

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نظر من گرین به خاطر این خدمات پس از فروشش نسبت به سایر شرکت های گرانتی کننده بهتره، به خاطر اینکه یه جورایی تولید کنندس.

حالا من مانیتورم و بفرستم بببینم چی میشه ، ما زنگ زدم خانمه جوری حرف زد که بعید میدونم کاری کنن...

ویرایش شده در توسط NaeemSameti

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قبلا شرکت ویستا هارد رو در 5 دقیقه تعویض میکرد خودم چند مورد اینطوری داشتم ولی الان کلا شده 5 روز کاری

که اینا مربوط میشه به سیاستهای شرکت گارانتی کننده و نمیتونیم بگیم بده یا خوبه در مورد بازیابی اطلاعات هم که نرخی نداره و هر کی هر چی دلش خواست میگه البته اگه اطلاعات مهم باشه دیگه پول حرفی برای گفتن نداره

کلا تو ایران گارانتیها اول قطعه رو میگیرن خوب وارسی میکنند تا یه چیزی پیدا کنند که گارانتی رو باطل کنند بعد که چیزی پیدا نکردن تازه میپرسن دردش چی هست؟؟

من اینقدر تو این گاارنتی ها دادو بیداد کردم که حدو اندازه نداره تو آواژنگ طرف برد رو از من گرفته میگه این تاب داره میگم بابا بیخیال کدوم تاب ....برد به این صافی مگه تصادف و چپ کرده که میگی تاب داره اول بپرس دردش چیه تا من بگم تا سراغ تاب و ماب و دبه و اینا نگردی

ولی یه بار ((5-6 سال پیش)) یه رم توینموس داشتم که گارانتی ایران نداشت ((خراب شد)) یه نامه نوشتم و توش نوشتم عجب اشتباهی کردم اینو خریدم کاشکی کینگستون خریده بودم که تو ایران گارانتی ولی اینجا نماینده شما ((دریا کامپیوتر بود)) رم شما رو قبول نمکنه میگه از ما نخریدی با پست فرستادم خود کمپانی ((ایمیل نزدم)) 2 ماه بعد از دریا کامپیوتر یه نامه اومد بیا بابا رمت رو عوض کنیم

منظور اینه همه جا به مشتری ارزش قائل هستند الا ایران....

یه بار هم یادمه یکی از دوستانم یه ارگ داشت (tecnik kn-3000)موقعی که میخواستن از تو تاقچه یه چیزی بردارن گلدون افتاده بود و ال سی دیش شکسته شده بود مونده بود معطلل هیچ کسی هم نداشت بازم من یه نامه نوشتم برای پاناسونیک(تکنیک زیر مجموعه ماتسوشیتا هست) که ما چنین مشکلی داریم 45 روز بعد یه نامه اومد و گفت بی زحمت یه عکس و شماره فنی پشت ال سی دی رو برامون ایمیل کن نامه نفرست..

ما هم به اون ایمیل شخص یه عکس و شماره فنی رو فرستادیم خدا شاهده 10 روز بعد از اداره پست لشگر زنگ زدن گفتند یه بسته از ژاپن دارین رفتیم دیدیم یه ال سی دی آکبند رو با پست هوائی مجانی برامون فرستادن

اونموقع این جا ایمیل میزنم به گرین میگم نقشه پاور 330 وات رو بده اولا که جواب ایمیل رو نمیدن تلفن هم که میزنی انگار میخوان نقشه نیروگاه اتمی رو بدن ناز میکنن آی نمیشه ال بل.... واسه همین نقشه پاور ایمیل زدم به سون تیم گفت ما نقشه پاورهای قدیمی رو نداریم زمان ناصرالدین شاه گذاشتیم کنار و از پاور های بهینه تر استفاده میکنیم

جالبه گفتم ایرانم آدرس گرین رو دادن

فقط میخام بگم که مشکل از خود ما هست وگرنه تولید کننده ها همه چیشون مشتریاشون هستند

 

دم ژاپن گرم

اگه گارانتی اینه از کجا قطعه میده! اینی که جلوی ما هست چیه؟ :|

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آقا من دو هفته است مادربردم رو دادم گارانتی ویستا، امروز میگن 15 روز دیگه زنگ بزن خبر بگیر..... :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying:

 

دوهفته است با موبایلم آنلاین میشم، نتوستم دو خط مقاله بنویسم، نتونستم به کارام برسم........

 

دو هفته است قاطی کردم، زندگیم شده موبایل، از بس اتک زدم قیافه ام شبیه بربر های Clash of Clans شده..... :crying: :crying: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

ویرایش شده در توسط ARMIN
  • Upvote 8

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

راستش منم یه بار با این شرکت ویستا مشکل بدی تو گارانتی داشتم، اصولا من به شرکت های ایرانی به چشم خیلی بدی نگاه میکنم چون مسلمه که ایرانی!!! هستند و انتظاری بیشتر از ایرانی بودن نمیشه ازشون داشت، چون تو کیش زندگی میکنم دیگه بیشتر خریدم رو از دبی انجام میدم و تفاوت قیمتی که تو ایران بابت گمرک ایران و گارانتی میدین تا 1.5 الی 2 برابر قیمت دبی در بعضی اقلام میرسه و ضمن اینکه اگه یک بار از گارانتی های امارات استفاده کنین تازه میفهمین که چه کشور گلستانی داریم!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من وسطای اسفند سال پیش مین برد Z97 دادم گارانتی ویستا  هفته بعدش اوکی کردن تحویلم دادم

احساس میکنم یجوری هستن این گارانتی ها

حالا چرا رو خدا میدونه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم يه بار يه تبلت دادم ويستا حدود 10 روز کشيد تا مشکل رو برطرف کردند و تماس گرفتن که آماده هست و بيايد بگيريد.

 

هر سري هم حدود نيم ساعت تو صف نشستم !

 

کلا در دنياي امروز رقابت بر سر دادن خدمات بهتر به مشتريان و جذب و وفادار کردن اونها از اين طريق هست ولي متاسفانه در ايران کمترين اهميت به مشتري داده ميشه و CRM و مسائل که حوالي مشتري و مشتري مداري مي گردند اصلا در ايران نمود عملي نداره ! اگر هم هست فقط در حد حرف!!! مثل شعار هاي کليشه اي که خيليها ميدن ! مثلا هميشه حق با مشتري هست !!!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تیتر تاپیک را خوندم فکر کردم بحث بر سر Windows Vista هست

دوست عزیز همه شرکتهایی که گارانتی میکنن چند روزه کاری را برای شناسایی مشکل ... تعمیر کالا و تعویض کالا پیشنهاد میدن

حالا زمانش هیچ جنس را تعویض بکنن خوبه .........من 2 هفته پیش متوجه شدم که 16GB از رمهای سیستم خراب هستن و برای گارانتی به شرکت سازگار رفتم و رمها را تحویل دادم بعد از 7 روز زنگ زدن میگن ما رمها را تست کردیم و هیچ مشکلی نداره

خلاصه رفتم سر وقت این گاگولی که تست کرده بود و پرسیدم شما چطوری به این نتیجه رسیدی ؟ در جواب گفت که با نرم افزار Memtest رمها را تست کردیم سالم بودن این در حالی بود که موقعی که رمها را تحویلشون دادم متذکر شدم که رمها در هیچ نرم افزاری Error نمیده و فقط در هنگام بازی کردن و بین نیم ساعت تا 3 ساعت طول میکشه که BlueScreen میدن و سیستم Restart  میشه بعد میگن اگر اینطوری باشه به ما مربوط نیست چون توی تستهای ما سالم بوده !!!!!!!!!!!! WTF

خلاصه بعد از کمی مجادله رمها را برای تست کردن دوباره تحویل گرفتن و بدون تست کردن گفتن که تعویض میکنیم .......بعد از اون برای تحویل رمهای جدید رفتم ولی در نهایت رمها را ندادن و رمها را به ما انداختن .......اینطوری بگم بهتر هست چون بجای رمهای اکبند رمهای استفاده شده از بازار برام تهیه کرده بودن من فقط Avajang را قبول دارم بقیه شرکتها یا کم کاری میکنن یا کلاه برداری.......کیبرد من فقط یه دکمش خوب کار نمیکرد بردم اواژنگ 7 روز بعد یه کیبرد اکبند تحویلم داد واقعا جا داره از آواژنگ دوباره تشکر کنم

ویرایش شده در توسط Royal
  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوستان

مودم ASUS DSL-N10  من بعد از چند دقیقه کار کردن هنگ میکرد و دیگه قابل استفاده نبود.

مودم رو بردم ویستا تحویل گرفتن و بعد از حدود یک هفته که باهاشون تماس گرفتم گفتن که مودم رو تعویض میکنن و رفتم و مودم آکبد رو بدون هیچ مشکلی تحویل گرفتم.

حدود 2 سال پیش هم یک برد Maximus رو بردم ویستا و کمتر از یک هفته تعمیر کردن و تحویل دادن.

خداروشکر من تا حالا با سازگار و ویستا مشکلی نداشتم.

  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تیتر تاپیک را خوندم فکر کردم بحث بر سر Windows Vista هست

دوست عزیز همه شرکتهایی که گارانتی میکنن چند روزه کاری را برای شناسایی مشکل ... تعمیر کالا و تعویض کالا پیشنهاد میدن

حالا زمانش هیچ جنس را تعویض بکنن خوبه .........من 2 هفته پیش متوجه شدم که 16GB از رمهای سیستم خراب هستن و برای گارانتی به شرکت سازگار رفتم و رمها را تحویل دادم بعد از 7 روز زنگ زدن میگن ما رمها را تست کردیم و هیچ مشکلی نداره

خلاصه رفتم سر وقت این گاگولی که تست کرده بود و پرسیدم شما چطوری به این نتیجه رسیدی ؟ در جواب گفت که با نرم افزار Memtest رمها را تست کردیم سالم بودن این در حالی بود که موقعی که رمها را تحویلشون دادم متذکر شدم که رمها در هیچ نرم افزاری Error نمیده و فقط در هنگام بازی کردن و بین نیم ساعت تا 3 ساعت طول میکشه که BlueScreen میدن و سیستم Restart  میشه بعد میگن اگر اینطوری باشه به ما مربوط نیست چون توی تستهای ما سالم بوده !!!!!!!!!!!! WTF

خلاصه بعد از کمی مجادله رمها را برای تست کردن دوباره تحویل گرفتن و بدون تست کردن گفتن که تعویض میکنیم .......بعد از اون برای تحویل رمهای جدید رفتم ولی در نهایت رمها را ندادن و رمها را به ما انداختن .......اینطوری بگم بهتر هست چون بجای رمهای اکبند رمهای استفاده شده از بازار برام تهیه کرده بودن من فقط Avajang را قبول دارم بقیه شرکتها یا کم کاری میکنن یا کلاه برداری.......کیبرد من فقط یه دکمش خوب کار نمیکرد بردم اواژنگ 7 روز بعد یه کیبرد اکبند تحویلم داد واقعا جا داره از آواژنگ دوباره تشکر کنم

درود

هنوز کارت به آواژنگ نیفتاده ببینی از همشون بدتر و کثیفتره

بلائی سر مردم میاره که از خرید پشیمون میشی

مادربردی که تصویر نمیده خوب باید تعویض یا تعمیر بشه اما قطعه ائی که مشکل خاص داره و مشتری رو اذیت میکنه حل کردن این مشکل نشانگر خدمات قوی هست

وقتی مودم هنگ میکنه یعنی خراب یا باید تعمیر بشه یا تعویض چون نمیتونند زیرش بزنند

اکتر هاردائی که از شهرستان برای آواژنگ فرستاده میشه روش لیبل ضربه فیزیکی میزنند یا دستکاری میزنند و براشون پس میفرستند

هیچ کاری هم براشون نداره یه قطعه smd رو جدا میکنند و روش یدونه فلش میزنند که اینجا پریده

هفته گذشته یکی از دوستان از شهرستان زنگ زد میگفت هارد اکسترنال با گارانتی آواژنگ خریدم خراب شد فرستادم بعد ده روز برگشت خورد و نوشته بود هارد باز و دستکاری شده بقول خودش میگفتم من اصلا نمیدونم چه جوری باز میشه چنان ناراحت و متاثر بود نگو نپرس نه بخاطر هارد بخاطر اینکه نسبتی رو به آدم میچسبونند که هضمش سخته

ویرایش شده در توسط m.shabani

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

هنوز کارت به آواژنگ نیفتاده ببینی از همشون بدتر و کثیفتره

بلائی سر مردم میاره که از خرید پشیمون میشی

مادربردی که تصویر نمیده خوب باید تعویض یا تعمیر بشه اما قطعه ائی که مشکل خاص داره و مشتری رو اذیت میکنه حل کردن این مشکل نشانگر خدمات قوی هست

وقتی مودم هنگ میکنه یعنی خراب یا باید تعمیر بشه یا تعویض چون نمیتونند زیرش بزنند

اکتر هاردائی که از شهرستان برای آواژنگ فرستاده میشه روش لیبل ضربه فیزیکی میزنند یا دستکاری میزنند و براشون پس میفرستند

هیچ کاری هم براشون نداره یه قطعه smd رو جدا میکنند و روش یدونه فلش میزنند که اینجا پریده

هفته گذشته یکی از دوستان از شهرستان زنگ زد میگفت هارد اکسترنال با گارانتی آواژنگ خریدم خراب شد فرستادم بعد ده روز برگشت خورد و نوشته بود هارد باز و دستکاری شده بقول خودش میگفتم من اصلا نمیدونم چه جوری باز میشه چنان ناراحت و متاثر بود نگو نپرس نه بخاطر هارد بخاطر اینکه نسبتی رو به آدم میچسبونند که هضمش سخته

این مشکل رو با ویستا داشتم.

هارد رو از اینجا براشون پست کردم، تا یک ماه می گفتن دست مان نرسیده. پس از پی گیری از طریق پست با سند و مدرک بهشون ثابت کردم که رسیده و کسی که از پست تحویل گرفته بود همان کسی بود که هر بار تلفن رو بر می داشت و همان لحطه هم داتم بش حرف می زدم. وقتی بش گفتم که گویا چهار هفته پیش خودت تحویل گرفتی بدون مکث و مثل کسی که کارش رو خوب بلده گفت هارد باز شده. گفتم کی درست میشه؟ پاسخ داد هیچ وقت نباید باز می شد.

تنها جایی که کمابیش ازشون خرسند بودم گرین بود که اونهم تازگی ها گند زده. قصه ش درازه. مخصوصا سر یک کیس کل شرکت جمع شدن که بگن ایرادی نداره وقتی هم ایرادش ثابت شد گفتن بفرست، فرستادم و دو هفته بعد با همان ایراد تحویل گرفتم. حتی بهشون گفتم اگر مشمول گارانتی نمی شه قطعه ش رو بفرستین خودم درستش کنم نپذیرفتند.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری