• اطلاعیه ها

    • سینا میاندشتی

      در مورد مشکلات لاگین (ورود) به سیستم جدید تالار   09/02/16

      با سلام   در نسخه جدید تالار امکان استفاده از Username از سیستم حذف شده است و شما باید با یکی از ۳ روش زیر برای ورود اقدام کنید نام نمایشی (مثلا نام نمایشی بنده سینا میاندشتی است) آدرس ایمیلی که در سیستم ثبت نام کردید (مثلا miandashti@gmail.com) اکانت گوگل (البته به زودی ورود از طریق facebook و twitter نیز به سیستم اضافه می شود)   در صورتی که نام نمایشی خود را نمی دانید - یا نمی دانید با چه ایمیلی ثبت نام کردید - مشکل خود را از طریق ایمیل به آدرس miandashti@gmail.com ارسال کنید با تشکر
mInI_ClockEr

فاجعه ایی بنام لایف سرویس

16 پست در این موضوع قرار دارد

name name

دو تا از گارانتي هايي كه واقعا كارشناس هاي درست حسابي و تحصيل كرده توشون وجود داره گرين و اواژنگ هست كه خودم چندبار كارم بهشون افتاده و بدون اعصاب خوردي كارم رو تو كمترين زمان راه انداختن، بقيه تا اونجا كه تجربشون  رو داشتم همه يه مشت ناشي بودن كه معلوم بود فقط يه اموزش اوليه كه فقط هم شامل سرفصل هايي مثل راه هاي اصولي و دلايل غير منطقي عدم قبول جنس از مشتري بوده رو بهشون ياد داده بودن نشونده بودنشون پشت ميز..

6

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

دوست گرامی دقیقا  همینطوره 

بنده  هم یک  کارت  گرافیک  های اند بردم دوسال  گارانتیش  مونده بود  هر عیبی که بگید روش  گذاشتن!   گفتن بوی سوختگی میده  اینکه سوخته!!!!!!!!!!!!!!!!    خلاصه   نتونستن تعمیر کنن  و  شامل  گارانتی  هم  نکردن!  اول  گفتن  پیچاشو باز  کردید  و  پلمپ نداره     بهشون گفتم این مدل  اصلا  پلمپ پیچ نداشته!  گفتن  خب  پاورتون  مشکل داشته سوحته  و بوی سوختگیم داره !  خلاصه  ده نفری اومده بودن  که بپیچونن  ده به یک  !

تهدیدات و سرو صدای  ماهم کاری از پیش نبرد    میخواستم پیگیر بشم و شکایت کنم   ولی خب  کارت برا بنده نبود و برای یکی از دوستان بود که ایشون منصرف شدن  هرچند نمیدونم به نتیجه میرسیدیم یانه؟

 

به هرحال با نظر شما درمورد این شرکت  گارانتی  موافقم   اولین بار بود  به این  گارانتی مراجعه داشتم و اینطور  برخورد کردن!

ماتریکس  سازگار  آواژنگ حتی ویستا زیاد مراجعه داشتم  هیچکدوم  انصافا اینطور نبودن  

این نوبره !!!!!!!!!

3

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش چرا مین رو الکی گذاشتی اونجا!
یه جوری باید رفتار میکردی که نفر بعد با مشکل شما مواجه نشه!
حتما شکایت کنید و پیگیری کنید ساده نگذرید!

2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من واقعا نمیفهمم شما چرا به همین سادگی مادربرد رو اونجا گذاشتی و زدی بیرون حداقل یه مقدار بحث و تحدید ....باید میکردی  ور در نهایت اگر نتیجه نمیگرفتی از طریق قانونی کارت رو پیش میبردی 

1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

والا من یه مادربرد یه مرتبه اونم رمپیج 5 ورژن 10 ای که 2.5 میلیون پولش بود فرستادم لایف عوض کردن ظرف یه هفته فقط 40 تومن هزینه بیمه ارسال و تیپاکس دادم رفت و برگشت به گارانتی . یبارم 2تا هارد 4ترابایتی وسترن بلک فرستادم گفتن یکیش رو تعویض میکنیم و یکیش قابل تعمیره که من طی مذاکره !!! با دادن 100 یدونه نو اش رو ازشون گرفتم با فول گارانتی . البته حضوری رفته بودم . ظرف یه روز تحویل گرفتم . بنظرم از گارانتی های خوب هست حالا چرا اینجوری شده برای شما نمیدونم .

3

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تا نباشد چوب تَر***فرمان نبرد گاوُ خر

داداش شما حتما پیگیر باش انشالله ب نتیجه میرسی

یه شکایتی چیزی بالاخره همینطوری نمیشه گذشت پول اضافی میگیرن از مردم بابت گارانتی اگه وظیفشونو انجام ندن ک باید دره اون شرکتشو گِل گرفت.

ویرایش شده در توسط Ali-S021
3

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود دوست گرامی

من بر این باورم که رفتارت می تونست بهتر باشه، منظورم از لحاظ نتیجه گرفتنه.

اگر بنا باشه هر بار به مشکل یا رفتار نادرستی برخوردیم، قهر یا پرخاش پیشه کنیم، روز بروز  بخت کامیابی کمتر خواهد شد و اگر چنین رفتارهایی در جامعه رایج بشه، بدا به حال اون جامعه. در این مورد خاص داوری درباره ی حیوان بودن اشخاص با یک برخورد چند دقیقه ای رو روا نمی دانم.

 قصد دفاع از گارانتی لایف یا هر کس و نهاد دیگری رو ندارم و امیدوارم بد برداشت نشه. اگر در خیابان یک نفر خیره بهم بنگره، احتمالا توجه نمی کنم، ولی اگر دو یا سه نفر دیگر بهم خیره بنگرند، خواهم اندیشید که آیا ظاهر یا رفتارم چیزی جالب توجه داره، معمولا اولین چیزی که بهش ظن می برم زیپ شلوارمه و بعد بقیه ی موارد رو وا خواهم رسید.

یادمه چند وقت پیش تجربه ی ناخوشایندی از گارانتی پانا رو طرح کرده بودی، تصادفا همزمان طی دو ماه اخیر سه بار با این مجموعه سر و کار داشته ام و بینهایت از همه چیز این مجموعه خرسند بوده ام. بار آخر سه شنبه ی گذشته یک صفحه کلید sculpt ergonomic که  سویچ یک کلید spaceش شکسته بود رو فرستادم. عصر پنج شنبه بهم زنگیدند و گفتند با نو عوض می شه. اونجا دوست و آشنا و به اصطلاح پارتی هم ندارم.

در پایان امیدوارم  جسارت من رو بزرگوارانه تاب بیاری، اما به نظرم ارزش داره روشهای دیگر رو هم بیازمایی.

ویرایش شده در توسط سعید بهمنیان
16

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خدا بگم چه کارتون نکنه

دماغ بنده شکسته و با خواندن متنتون پکیدم ...نتیجه اخلاقی اش این بود که درد زیادی کشیدم ....(قافیه دار شد :D )

#

مادربورد رو گذاشتید اونجا و آمدید ... چرا...بالاخره صحبتی می کردید ، دلیلی می آوردید... حداقل می کوبوندیدِش تو دری دیواری مانیتوری و هر چیزی که خسارت برداره :D

#

سوزوندین !!!!؟؟؟

آخه بورد که بورد اورکلاک نیست که با اور کردن سوخته بشه ...(از همین دلایل و غیره)

 

ویرایش شده در توسط dmcmrk
1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یک موردی برای برد یکی از دوستان مدل z170 delux پیش آمده بود (برد از 4 تا رم فقط سه تا رو شناسایی میکرد) و  فرستادن گارانتی و تشخیص دادن برد رو عوض کنن ولی اینطور گفتن که باید جهت تعویض برد 77هزار تومن پرداخت کنید!

1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

محمد جان، شما که حرفه ای هستی.

اولا" اگر آسیب فیزیکی ندیده نمیتونند بگن شامل گارانتی نیست. شما بگو تعمییر کن، بقیه اش رو از جای دیگه پیگیری کن. تهش تعمییر کردن نمیری بگیری، حداقل تعمییر شده رو دستشون بمونه.

باید مدیری کس دیگه ای رو پیدا کنی صحبت کنی، شاید فایده داشت شاید هم نداشته باشه اما همین پیگیری ها میشه یه کیس قوی واسه تاپیک زدن توی انجمن. الان با این توصیفی که کردی نشون میده خیلی اعصابت داغونه سر این موضوع، بهت حق میدم ها، ولی با خوندن تاپیک بیشتر از اینکه به عملکرد لایف فکر کنم نگران خودت میشم.

خودت که دیدی، کم نداشتیم که همین تاپیک ها باعث برطرف شدن و یا حل موضوع شده. میدونم مادربرده ارزش مادی آنچنانی نداشته ولیکن به این سرعت بیخیال شدن هم منطقی نیست.

همین لایف سه بار مادربرد من سوخت و برام عوضش کردن. وسطش میخواستن جا بزنن بار دوم مادربرد تعمییری بهم دادن - طبیعیه اونها بخوان شونه خالی کنند، - ولیکن شما هم نباید میدون رو خالی کنی، در نهایت برای بار سوم مادربرد آک به من دادند. خیلی حرص خوردم، دردسر کشیدم 225 هزار تومن فقط خرج چندین بار رفت و آمدم شد، ولی باید پیگیر بود.

اگر آسیب فیزیکی به مادربرد نرسیده، وظیفه دارن تعمییر کنند و اگر هزینه ای طلب کنند، بزار طلب کنند، شمابعدش بیا تاپیک بزن که اینطوریه داستان. تهش اینکه مثل الان مادربرد رو نمیری بگیری اما حداقل تلاش کردی.

8

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز نباید به این راحتی میومدین بیرون

معلومه که اونا ممانعت میکنن تا جنس جدید ندن بهتون

1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عجب داستانی دارنا

ازین به بعد ادکلن بزنین قطعاتتون می برین گارانتی

ویرایش شده در توسط aminsa
3

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری