• اطلاعیه ها

    • سینا میاندشتی

      در مورد مشکلات لاگین (ورود) به سیستم جدید تالار   09/02/16

      با سلام   در نسخه جدید تالار امکان استفاده از Username از سیستم حذف شده است و شما باید با یکی از ۳ روش زیر برای ورود اقدام کنید نام نمایشی (مثلا نام نمایشی بنده سینا میاندشتی است) آدرس ایمیلی که در سیستم ثبت نام کردید (مثلا [email protected]) اکانت گوگل (البته به زودی ورود از طریق facebook و twitter نیز به سیستم اضافه می شود)   در صورتی که نام نمایشی خود را نمی دانید - یا نمی دانید با چه ایمیلی ثبت نام کردید - مشکل خود را از طریق ایمیل به آدرس [email protected] ارسال کنید با تشکر

srashedian

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    46
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

اعتبار در انجمن

47

1 دنبال کننده

درباره srashedian

  1. تجربه خرید از لیون کامپیوتر

    سلام جناب حسینی همونطور که ذکر کردم سفارش های قبلی من همیشه با بسته بندی مناسب و به صورت منظم ارسال میشدند، دلیل ارسال این پست به هیچ وجه پیگیری خسارت یا جبران نبوده. فقط میخواستم این مشکل به بهینه ترین شکل ممکن به اطلاع مدیران برسه و انشاله تصحیح بشه تا لیون کامپیوتر به نظم و دقت همیشگیش برگرده (چون خرید های من و بقیه ی حامیان لیون کامپیوتر به این زودی ها تمامی نخواهد داشت :D ^_^ ) با تشکر فراوان از توجه و پیگیری سریعتون و محبتی که نسبت به خریداران دارید، من با عذرخواهی از مشتری کالا رو بهشون تحویل دادم و نیازی به جبران نیست. بسیار ممنونم از پیشنهادی که جهت جبران خسارت کالا دادید @};- @};-
  2. تجربه خرید از لیون کامپیوتر

    سلام بر همه دوستان لیون کامپیوتری پس از مدت ها که از ارسال اول من میگذره (این تاپیک رو خودم دو سال و نیم پیش شروع کردم :) ) امروز تحویل آخرین سفارش من از لیون کامپیوتر باعث شد دوباره در این تاپیک پست ارسال کنم. امروز یازدهمین سفارش خودم از لیون کامپیوتر رو دریافت کردم. از 10 سفارش قبلی راضی بودم، هم از بابت قیمت و اصالت محصولات، هم بسته بندی مناسب (که البته پیرامون بسته بندی پس از سفارش اول که بسته بندی ضعیفی داشته و میتونید گزارشش رو در پست اول همین تاپیک ببینید، همیشه توی بخش توضیحات سفارش درخواست میکردم در بسته بندی صحیح دقت کنند، اما اینبار فراموش کردم) به دلیل قیمت عالی و موجود بودن محصولات تاپ و با کیفیت توی لیون کامپیوتر همیشه سفارشات دوستان، اقوام و سفارش سیستم های کاری (کار من مرتبط با کامپیوتر هست و گاهی اوقات بنابه نیاز تامین سیستم کامپیوتر مورد نیاز مشتری رو هم به عهده میگیرم) را هم من از طریق حساب کاربری خودم ثبت میکنم. به همین دلیل سالم و زیبا رسیدن محصول برام خیلی ارزشمند هست (چون یا باید هدیه داده بشه، یا باید به یه شخص دیگه فروخته بشه و باهاشون تسویه حساب کنم) اما این بار محصول من در این شرایط بسته بندی شده و به دستم رسیده. در محتویات کارتون تغییری داده نشده، درش رو باز کردم و از داخلش عکس گرفتم. این اولین باری بود که با دریافت سفارشم از لیون کامپیوتر واقعا بهم برخورد و از خریدم پشیمون شدم (باز هم تاکید میکنم دفعات قبل شرایط مناسب بود) بعد از برداشتن محصول بالایی (که همونطور که مشاهده میکنید هیچ محافظت مناسبی روش نداشت و میتونست اون هم آسیب ببینه توی حمل) میبینید که محصول زیرین چطور توی کارتن جا داده شده! :eek: :-? آخه شما باشید روتون میشه این محصول رو هدیه بدید یا به شخصی بفروشید و براش پول بگیرید؟ من چه جوری اینو با این ظاهر به صاحبش بدم؟! :wacko: